sâmbătă, 28 septembrie 2013

I'm not a good person

Atunci cand nu esti indragostit si nu vezi unicorni cu turta dulce in corn scuipand iubire peste tot, iti permiti cateva ciudatenii. Una dintre acestea este sa mai vezi alti oameni nefericiti. Da, stiu ca nu este nici moral nici frumos, dar deh fiecare cu excentricitatile lui.


Si stiti voi care este cea mai frumoasa categorie? Femeile care aratau bine si tocmai au avut un copil. Dar nu orice femeie, ci acelea un pic mai speciale. Fetele acealea care bateau cluburile in lung si lat in asteptatea unui Fat-Frumos cu saci de bani. Bai fratioare si l-au gasit dupa indelungi betii si vizite la toaleta clubului. Nu are el clasa, poate doar la Mercedes, nu are patratele pe abdomen ci le tine acoperite cu un strat gros de grasime. 

Si ea e fericita, el si el ca deh cine mai are prietena asa ca el, bronzata aranjata si cu unghii cat pentru a apasa un buton de pe televizor stand pe canapea. Dar acum a venit copilul si domnisoara nu mai este asa de frumoasa. Nu mai are timp infrumusetare si basmul nu mai este asa frumos.

Dar stiti de ce imi pare rau si nu pot sa ma bucur pana la capat ca mai sunt si altii nefericit? Cand vad nu stiu daca sa spun dispret, pentru ca ar fi prea mult, dar scarba cred ca s-ar potrivi , din priviri atunci cand mamica se uita la copil. Este parca singurul motiv pentru care domnita nu mai este Miss Clubbing si nu mai poate dansa pe cuburi. Si se uita asa cu sila la tot ce o tine ocupata, nemaiputand posta pe Facebook atat de des. Iubi al ei nu mai este asa grijuliu si ca sa vezi surpriza, se uita la altele mai tinere.

Si ma bucur cu farama aceea de nefericire pe care o vad in ochii lor. Am nevoie sa mai vad asta si la altii. Nu sunt o persoana buna. Big deal.

5 comentarii:

  1. eu nu stiu daca m-ar bucura nefericirea altora dar m-ar face sa ma gandesc ca poate nefericirea mea nu e atat de "nefericire" precum spun eu..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca as fi fost diplomat as fi zis si eu asta, dar sunt clipe in care chiar ma bucur. De ce sa mint?

      Ștergere
  2. De ce sa ma bucure alegerile gresite ale oameniilor sau lipsa de alegeri si faptul ca se complac? poate o sa ajung si eu sau poate si tu , la fel si atunci altii or sa se bucure de nefericirea ta . Cum ti se pare asta ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocami pentru motivele pe care le-ai enumerat mai sus. Sa faci alegeri proaste inseamna ca nu ai invatat nimic de la viata si nu te-ai gandit la consecinte. Sa te complaci arata ca nu ai niciun tel in viata. De asta imi face placere , pentru ca unii cred ca au totul si nu au nimic., dar este prea tarziu sa schimbe asta. Si de mine au ras altii si s-au bucurat. De ce sa fiu ipocrit si sa fiu spun ca eu sunt mai bun, dar de fapt sa barfesc pe ascuns?

      Ștergere

Bine, bine...ai ceva de spus!