luni, 20 mai 2013

Do I look like I care?

Exista o categorie de oameni ce are un loc special in Iad. Adica in ala pe care mi-l imaginez eu, bineinteles. Ma refer la oamenii aceia insisteni si atotstiutori ce incearca sa te forteze sa faci ceva.

Vrei, nu vrei trebuie sa le asculti discursul lor lipsit de o logica elementara, dar care duce un mesaj puternic, cred ei. Pana acum am intalniti doua tipuri de oameni ce intra in aceasta mare familie a oamenilor pe care ii urasc din toata fiinta mea.


Cei care iti vorbesc despre o religie sau lipsa ei din viata ta. Mananc o saorma o data pe luna si atunci inevitabil va aparea cineva care sa se uite mustrator la mine. Saorma intra cu noduri cand aud ca este postul nu stiu care. Nu pentru ca as fi eu mare crestin ci pentru ca se uita cu o asemenea dezaprobare de parca as face un pact cu Aghiuta pentru cartofii aia din lipie. Apoi incepe marea expunere a bunatatii lui Dumnezeu si cum noi pacatosii suntem niste ratati. De parca cel mai mare pacat al meu ar fi o saorma. Fix de aia nu o sa mai ajung in Rai. Dar stai asa ca nu s-a terminat. Nici daca spui ca esti ateu sau gnostic nu scapi usor. Vine intrebarea aia: "Dar cum sa nu crezi in Dumnezeu?". Si daca incerci o rezolvare in fata unuia ce pupa poala popii, ar trebui sa stii in ce te bagi.

Dupa ce scapi de unul ce incearca sa te salveze din focurile Gheenei, dai de altul. Mai pragmatic asa, ce se ocupa de diete si muschi. Bai bine fratioare dar nu ai vazut documentarul ce arata cate E-uri are carnea? Sau cartofii? Sau laptele? ...asa pana la infinit. Pai bine fratioare, ca sa-ti zic si eu asa, dar nu prea imi vine sa dau 200 de lei pe un piept de curcan organic. Daca ai crezut ca ai scapat, te inseli amarnic. Indiferent de parerile tale, vei primi 5 diete si vreo 3 ore de discutii despre alimentatie, sport si sanatatea templului tau. Nu conteaza ca ai incercat sa-i transmiti ca nu te intereseaza ce mananci, atata timp cat oxigenul pe care il respiri te imbatranesti. Vreau sa mor stiind ca am mancat ce am avut chef, cand am avut chef. Regim o sa tin atunci cand imbatranesc si ma pun medicii sa nu ma ating de nimic. De ce as face asta de la 20 de ani?

Interesant este ca ambele categorii au in lucru in comun: sunt compuse din oameni surzi. Orice argument ai aduce in discutie, nu este auzit. Este dat intr-o parte cu mana si gata. Asta a fost. Nu conteaza pentru ei ca daca ai fi cu adevarat interesat ai intreba.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine, bine...ai ceva de spus!