marți, 5 martie 2013

Abuzuri suferite de femeile din intreaga lume

Pentru ca este luna femeilor mi-am spus ca nu ar fi o idee rea sa vorbesc mai mult despre ele. Si am facut-o si in postarile anterioare, in care detaliam cum prigonesc barbatii. Dar exista milioane de femei ce nu primesc o floare, nu stiu ca sunt iubite si se simt uitate de Dumnezeul lor. Postarea aceasta tine sa reaminteasca femeilor mai fericite ca nu totul se rezuma la posete, parfumuri sau alte articole de lux. Ma iertati daca nu va spun "enjoy" ca de obicei.


  • Rapirea miresei - Nu vorbim despre obiceiul nostru autohton, ci de unul mai sinistru. In Turkmenistan si Kargazstan  atunci cand un barbat vede o femeie si decide ca o vrea de sotie, o rapeste pur si simplu. La rapire participa intreaga familie a viitorului mire. Daca inainte se foloseau caii, acum masina este mai practica. Mireasa este tinuta ascunsa, pana cand cele doua familii ajung la o intelegere. Daca fata se duce intr-o familie bogata, atunci rudele sale o vor lasa se se marite. Daca nu sunt de accord incearca sa o gaseasca si sa o aduca acasa. Singura ce nu are nimic de spus este fata. Situatia este mult mai brutala in Etiopia si Rwanda unde fetele sunt violate pentru a fi obligate sa ia barbatul de sot.


  • Moartea pentru onoare - Traducerea suna prostesc, tinand cont ca nicio moarte nu are ceva onorabil. Practic o femeie este condamnata la moarte pentru ca refuza o casatorie aranjata, pentru ca a fost violata sau pentru ca cere divort de la un barbat, fie el violent. Nu este omorata de cineva strain, ci chiar de familia ei ce prin aceasta fapta spala numele de rusine. Metoda principala este lapidarea, dar mai sunt variatii macabre. Va ganditi ca toate astea se intampla prin tarile musulmane nu? Ei bine va inselati. Au existat cazuri si in Marea Britanie, Germania, Israel, India sau Canada.
  • Mutilarea faciala- Fenomenul a intrat in atentia presei dupa ce o femeie din Afganistan, arsa cu acid de catre sotul ei a dat un interviu cutremurator presei americane. Aceste acte de cruzime sunt facute fara nicio justificare, de la neascultarea sotului sau a familiei sale, pana la a iesi pe strada neinsotita de cineva. Situatia este cu atat mai grava daca luam in considerare faptul ca femeia este de multe ori aruncata in strada, fara sa fie ajutata de nimeni, devenind paria societatii. Cazuri exista in India, Pakistan si Afganistan.
  • Mutilarea organelor genitale - Daca mai sus vorbeam despre mutilarea faciala, acum vorbim despre cea a organelor sexuale. Practica este intalnita si in Orientul Mijlociu, dar mai ales in Africa. Exista atat de multe moduri in care organele sunt ranite incat mi-e greu sa le enumar. Ce trebuie sa stiti este ca aceasta practica se face pentru a impiedica femeile sa simta placere in timpul actului sexual. Ele sunt sub dominatia barbatului si nu merita placere. Multe dintre tinere mor in timpul acestor operatii ad-hoc datorita durerii( nu se aplica anestezic) sau pierderii de sange.
  • Sclavia sexuala - Multi vor sa creada ca traim intr-o lume in care sclavia nu mai exista. Dar sunt mai multi sclavi acum decat au existat vreodata in istorie. Femeile sunt vandute si folosite drept sclave sexuale de la frageda varsta de 4 ani. Exista anumite parti din lume, Ghana de exemplu, unde o fata virgina este data drept sclava preotilor pentru a imbuna zeii.


Mi-e scarba de la tot ce am scris. Pe masura ce ma documentam inghiteam mai greu. Ma gandesc la problemele mele si-mi dau seama ca sunt rahaturi fara rost pe langa problemele adevarate. Doamne..




3 comentarii:

  1. http://www.bookblog.ro/recenzie/arsa-de-vie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact la cartea asta m-am gandit cand am scris articolul. O am acasa, dar nu am puterea sa o citesc. Am incercat de cateva ori, dar este prea...dura.

      Ștergere
    2. Da, e foarte dura, mi-a lasat un gust amar si m-a facut sa ma simt norocoasa ca m-am nascut in tara asta.

      Ștergere

Bine, bine...ai ceva de spus!