vineri, 22 februarie 2013

Urasc oamenii ce..

Nici nu am nevoie de un motiv anume pentru a uri unii oameni. Cred ca mi-am castigat dreptul asta de cand m-am nascut si l-am pus in practica pe masura ce am crescut. Unii iubesc asa fara rost, eu urasc. Bineinteles ca nu la o intensitate maxima, dar exista un aspect asupra unui lucru. Nu ii urasc cum vedeti voi in filme, planificand situatii umilitoare ci mai degraba platonic asa, sper ca am sens. Imi sunt nesuferite toate persoanele ce indeplinesc criteriile de mai jos, dar am si un loc special pentru altii, nascuti antipatici.
Acum sa reiau; urasc oamenii ce:


  • Nu raspund la mesajele de sarbatori. Daca primesti un mesaj de la ilustra mea persoana de Paste, Craciun sau ziua ta inseamna ca te afli pe o lista extrem de scurta. Ti-am trimis un mesaj pentru ca m-am gandit la tine in ziua aceea speciala si iti transmit cele mai bune ganduri,desi poate tu nu o faci. Nu o fac pentru a te stresa sau pentru a-mi consuma mesajele sau minutele. Asa ca fa un efort sisific si tasteaza un reply scurt: "Multumesc."
  • Ma viziteaza neanuntati. Am o viata foarte beoma, tinand cont ca muncesc de acasa pe  o suma modica. Asa ca nu imi place cand eu, in trei sferturi si tricou trebuie sa te primesc in barlogul meu plin de carti, foi, pungi de dulciuri si alte chestii marunte. Nu faci parte din familia mea, ce ma stie atat de intim incat sa treaca cu vederea. Ma simt jenat atunci cand nu este curat la mine si cineva vine in vizita. De asta exista telefoane, fixe sau mobile, scrisori, telegrame, internet sau porumbei. Sa te anunti.
  • Nu returneaza datoriile. Atunci cand te-am imprumutat cu o suma de bani am discutat cand ii voi primi inapoi. Bineinteles ca te-ai bucurat ca te-am ajutat intr-un moment de mare cumpana, sau nu. Dam un fast forward si ajungem la ziua in care deja ai intarziat cu banii. Frumos ar fi sa pui mana pe telefon si sa-mi spui ca inca nu ai reusit sa faci rost. Eu ca un baiat bun ce sunt, te voi pasui inca o perioada. Dar atunci cand nu raspunzi la telefon si te ascunzi de mine, deja ai intrat pe lista neagra. Ma faci sa ma simt vinovat pentru ca iti cer banii mei, cand ar trebui ca tu sa te simti astfel. Da dovada de buna crestere si nu mai imprumuta daca stii ca nu ai de unde sa ii dai inapoi.
  •  Suna la ore nepotrivite. Omul obisnuit are nevoie de 8 ore de somn, asta insemnand ca daca ma culc de la 22 ar insemna ca ma trezesc la 6. Bineinteles ca fiecare are un orar propriu, dar este indicat ca dupa ora 23 pana la 8 dimineata sa nu suni. Dar tu te-ai trezit la 3 dimineata ca ai nevoie de un rahat neimporant de la mine. Eu bineinteles ca imi odihneam ochii si la ora aia nu o sa fiu suficient de concentrat pentru a gandi limpede. Ma voi gandi automat ca ceva extrem de rau s-a intamplat cu o ruda, apropiata sau nu. Apoi voi auzi vocea ta extrem de iritanta si te voi boteza in fel si chip. Asa ca suna-ma la ora respectiva doar daca esti o ruda ce trebuie sa-mi transmita ceva important sau o fata extrem de atragatoare cu o voce de linia fierbinte.
  • Sunt prosti. Daca in infernul lui Dante la ultimul nivel sunt tradatorii, la mine ar fi prostii. Acei oameni incaptanati ce se contrazic cu toata lumea, fara sa fie informati si fara sa accepte un alt punct de vedere. Imi place sa cred ca sunt un tip ce asculta alte puncte de vedere, le diseca si apoi spune daca a gresit. Dar daca tu crezi ca trebuie sa ascult ineptiile tale doar pentru ca tu crezi ca acela este adevarul suprem, indiferent de argumente, te inseli amarnic. Un om pe care nu il poti convinge cu argumente solide si dovezi nu este cu nimic mai bun decat un animal. Ba chiar mai nefolositor.

2 comentarii:

  1. frumos spus :) si eus unt de acord cu cele zise de tine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc...inseamna ca nu doar eu am dat peste oameni de felul asta. Nu-i bine:))

      Ștergere

Bine, bine...ai ceva de spus!