sâmbătă, 2 februarie 2013

La femme!

Nu sunt nici filozof nici psiholog sau Dumnezeu pentru a intelege femeia. Nici nu cred ca mi-as dori sa aflu resorturile din spatele comportamentului si modului de gandire. Dar am o admiratie  extraordinara pentru felul lor de a fi.

O femeie pare sa aiba resurse inepuizabile de a te surprinde. Este ceva ce un barbat nu poate intelege la adevarata valoare, v-o spun din experienta. Pe cat de mult ne place sa credem ca stim si cunoastem femeia de langa noi, exista mereu un ceva care va aparea cu timpul.
Un barbat are aceasta rezerva intr-o doza mai mic. De 2-3 ori in viata, incluzand aici cererea in casatorie, va reusi sa iasa din tipar si sa faca ceva iesit din tipare.
Femeia in schimb reuseste sa se reinventeze atunci cand isi propune acest lucru. Sa va spun si cum am ajuns la aceasta idee. In scoala generala eram indragostit de o colega de clasa. A inceput in clasa a I -a si a tinut pana in a 8-a. Genul acela de prima iubire, pe care probabil nu o mai intalnesti niciodata. In clasa a 8 la banchetul de absolvire a venit si parca ma aflam in fata altei fete. Si am stat in spatele ei, in banca, timp de 8 ani, am mers cu ea acasa aproape in fiecare zi. Puteai sa ma pici cu ceara si aveam sa-ti spun ca o cunosc si nu ma poate surprinde cu nimic.
Tocmai acesta este farmecul pe care il are femeia si pentru care  o iubim...

2 comentarii:

Bine, bine...ai ceva de spus!