miercuri, 23 ianuarie 2013

Lucrurile mici

In viata noastra nu se intampla mereu drame, cum vedem in telenovele si nici nu ne batem cu teroristii non-stop, ca in Greu de Ucis .

Cu toate acestea nu putem spune ca avem o existenta lipsita de sentimente intense. De la ura, la invidie, iubire sau regret, le incercam pe toate. Partea curioasa este cum ajungem la un capat al spectrului.
Atunci cand faci cunostiinta cu cineva nu ajungi sa iubesti sau sa urasti acea persoana din prima clipa. In cel mai rau caz ti se pare antipatica si asa si-a creat o imagine in mintea ta. Sentimentele intense de care vorbeam mai sus le simitim dupa ce se aduna mai multe lucruri mici. Exact ca in tehnica de tortura "Picatura chinezeasca" se intampla si in viata.
Sunt lucrurile mici ce scot rau sau binele din noi. Poate va ganditi ca spun prostii, dar sa va dau cateva exemple. Pune paharul langa suport de fiecare data. I-ai spus sa nu mai faca asta si totusi o face. Astazi nu se va intampla nimic, dar de fiecare data cand va pune paharul pe masa se va aduna in tine. Pana intr-un moment in care o sa izbucnesti. 
Sau
Ai un coleg de munca ce se uita pe telefonul tau cand il lasi pe birou. Ii spui ca nu iti place lucrul  asta si in ciuda acestui lucru se uita, mai in gluma, mai in serios. Uite asa ajunge antipatic, cu timpul si nu pentru ca  a refuzat sa doneze o haina veche.
Spun toate astea nu pentru ca m-a lovit inspiratia divina ci pentru ca le-am observat la mine. Am foarte multe persoane pe lista neagra pentru aceleasi gesturi ce au tendinta de a se repeta. Si chiar le-am spus ca nu imi plac, pe cuvant.
Probabil si eu sunt pe lista lor drept un ingamfat si antipatic. Dar incerc sa ascult si sa nu mai fac lucrurile acelea mici si enervante. Sper doar sa am parte de teroristi si nu de telenovele..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine, bine...ai ceva de spus!