vineri, 18 ianuarie 2013

Imi pare rau iubito..

Regretul meu nu o sa faca niciun bine si niciun rau. O sa ramana suspendat intr-un colt de  memorie pentru alte zile.

Imi pare rau ca am fost langa tine. Imi pare rau ca ti-am impartasit sperantele si visele mele. Imi pare rau de clipele pe care le-am pierdut, langa o persoana pe care azi nu o mai recunosc. Regret ca mi-am deschis sufletul dupa mult timp si ai strivit cele mai pure ganduri cu un cuvant. Ma caiesc pentru emotiile simtite de mine si amalgamul de ganduri ce te insotea din zori pana in seara.
Ai facut o alegere si ma prefac ca o inteleg. Nu mai am putere sa lupt cat pentru doi. Vreau sa treaca timpul, sa ramana doar amintiri ce nu mai dor. O sa-mi lipsesti si nu o sa mai fie soare o vreme fara tine. Ma voi scalda intr-o mare de regrete si furie, dar m-am obisnuit. Noi doi am avut o dragoste ciudata. Nu ne-am dorit niciodata acelasi lucru si trebuia sa ne dam seama de asta inainte de a ajunge in momentul asta. Certurile dese nu erau doar pentru dulcile impacari ci ca sa ne reaminteasca de diferente.
Dar am ajuns aici. Nu pot sa ma rup in doua.  Nu mai am forta. Nu pot decat sa spun: imi pare rau iubito...

2 comentarii:

Bine, bine...ai ceva de spus!