duminică, 23 decembrie 2012

Mda..Craciun Fericit!


A trecut si Apocalipsa. Fara cruci de foc pe cer, ploi de meteoriti sau inversarea polilor magnetici. A fost poate sfarsitul lumii pentru mii de porci sacrificati in gospodariile romanilor. Nici macar un mesaj scris pe cer de orice divinitate, extraterestru sau macar de un pilot cu un simt al umorului dezvoltat. Parerea voastra a fost covarsitoare in cadrul sondajului: ati spus ca nu credeti in sfarsitul lumii recomandat de maiasi.
Acum si voi si eu trebuia sa ne intoarcem la ale noastre, mai precis la Craciunul ce tocmai se pregateste sa vina. Urmat de un alai de liste, cumparaturi si nervi intinsi la maxim. Apoi sunt si lucrurile buna precum cozonacii, colindatorii si cadourile, bineinteles.
Apoi vorbim despre partea incerta pe care unii dintre noi o au in pragul sarbatorilor. Credinta intr-un Dumnezeu, credinta intr-un Mos Craciun corporatist sau in  oamenii de langa tine. 
Dar toate astea sunt mici detalii in fata tavalugului creat de sarbatori si Anul Nou. Nu pot sa va spun decat Craciun Fericit!


Baba yetu, Yetu uliye
Mbinguni yetu, Yetu amina!
Baba yetu Yetu uliye
jina lako litukuzwe.


Utupe leo chakula chetu
Tunachohitaji utusamehe
Makosa yetu, hey!
Kama nasi tunavyowasamehe
Waliotukosea usitutie
Katika majaribu, lakini
Utuokoe, na yule, muovu e milele!


Ufalme wako ufike utakalo
Lifanyike duniani kama mbinguni. (Amina)



2 comentarii:

  1. Bunaaaa!

    Am vazut ca ma ai in lista de blogroll si nu stiu cum ai ajuns sa dai de mine. De fapt, nici nu stiu cine esti. O sectiune de contact pe acest blog ar fi mai mult decat utila, mai ales pentru faptul ca esti blogger de ceva vreme. :p

    Asadar, mi-ar placea sa discutam mai multe si eventual sa motivezi includerea mea in acel blogroll.

    Zi faina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Am gasit blogul tau pe grupul de Facebook Revista Blogurilor. Mi-a placut articolul "Hai sa fim PR-isti" in care ti-ai argumentat superb punctul de vedere si am citit si cateva articole din urma ce m-au facut sa te includ in lista mea de prieteni si in blogroll. Scrii exact despre lucruri cu adevarat interesante intr-un mod firesc, fara inflorituri.
      Cat despre contact, am rezolvat si treaba asta. O zi buna si tie!

      Ștergere

Bine, bine...ai ceva de spus!