miercuri, 14 martie 2012

Curiozitatea, bate-o vina!

Transportul in comun are si avantaje, desi multi ar putea sa ma contrazica. Cel despre care vorbesc eu este ca poti sa asculti conversatii private intr-un loc public. Moral ar fii ca eu sa ma fac ca nu aud si sa sterg conversatiile din memoria mea pretioasa. 
Din pacate sunt un mare amator de intrigi asa ca ascult si ma minunez. Imi place la nebunie conversatia standard intre  un om al muncii si un biet muritor aflat la capatul celalalt al conversatiei. Intotdeauna cel care vorbeste despre locul sau de munca se exprima viguros pentru a spune lumii cat de neindreptatit este el. Nu am auzit conversatie in care cel care vorbeste sa nu fie rotita cea mai importanta si mai valoroasa dintr-un angrenaj putred si idiot.
Seful este un dobitoc, colegii sunt de-a dreptul insuportabili iar serviciul este un adevarat iad. Totul cade in responsabilitatea unui singur om ce tine pe umerii sau o firma precum titanul Atlas. Si mai spune lumea ca in Romania nu se munceste sau ca nu avem muncitori calificati.

P.S. In alta ordine de idei trebuie sa va spun ca sunt profund mahnit de postul Discovery. L-au concediat pe Bear Grylls, stiti voi, baiatul care supravietuieste mancand viermi sau isi pastreaza urina intr-o piele de sarpe pentru a se hidrata mai tarziu. La ce ma mai uit eu acum? 

2 comentarii:

  1. :))))) la fel sunt si eu,sunt foarte curioasa din fire si trebuie sa aud si sa stiu eu tot.ma minunez cateodata la ce pot auzii dar rad in sinea mea ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. nu e faza neaparat de curiozitate dar auzi pur si simplu ce vorbesc altii intre ei sau la telefon.e inevitabil si te concentrez asupra discutiei sa intelegi despre ce e vorba :D

    RăspundețiȘtergere

Bine, bine...ai ceva de spus!