vineri, 25 noiembrie 2011

Quo vadis?

   Nu sunt putine momentele in care ma gandesc la viitor si la ce va aduce el. Si nu vorbesc despre o notiune abstracta, generala a viitorului. Ma refer la viitorul meu ca individ al societatii si nu in ultimul rand la viitorul meu ca om.
   Voi reusi sa realizez ceva important, sa marchez viata mai multor oameni sau voi fi un anonim printre alte miliarde? Mi se va oferi sansa sa evoluez intr-o altfel de persoana sau pur si simplu voi lasa oportunitatile sa treaca pe langa mine?
    Momentan nu vad niciun scop care sa ma faca sa vibrez sau o directie clara pentru mine. Vad, aud si observ oameni ce par sa stie ce vor de la viata si in schimb viata ii rasplateste cu o cale precisa presarata de succes.
   Nu imi doresc o existenta motivata doar de bani si de dorinta de castig, dar nici un visator intr-o lume pragmatica.
     Ce-mi doresc? Habar n-am si viitorul pare sa fie mai confuz pe zi ce trece. Poate asta inseamna maturizare..sa orbecaiesti prin viata fara un scop anume.

4 comentarii:

  1. Hmm...ce caut eu in viata mea? intrebarile unor oameni carora chiar le pasa despre ei. Unii spun ca optismul exacerbat te va ajuta sa devii cine vrei tu, insa eu cred ca daca muncesti foarte mult , cu maxim interes pentru ceea ce faci, se poate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da... daca muncesti mult, s-ar putea sa obtii ceea ce vrei. Cum afli insa... ce vrei? Si mai ales cum stii ca ceea ce vrei chiar ti se va potrivi si nu lupti aiurea?

    Nu-ti fa griji insa pentru viitor. Que sera, sera. Nu regreta nici trecutul; bucura-te de prezent. Suna cliseistic, dar n-am alte cuvinte la mine.

    Maturitatea va veni oricum, fie ca vrei sau nu. Iar faptul ca-ti pui anumite intrebari, deja te duce intr-acolo. Dar nu te grabi. E frumos sa mai copilaresti putin. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Intrebarile astea ni le-am pus toti la un moment dat...toata lumea cauta ceva, pana si cei care stiu ce vreau in viata...rabdare...raspunsul va veni :)

    RăspundețiȘtergere

Bine, bine...ai ceva de spus!