miercuri, 13 iulie 2011

Apatie

   Sunt zile in care sunt de-a dreptul apatic. Televizorul sau pc-ul sunt plictisitoare, oamenii vorbesc dar nu ii inteleg deloc iar timpul trece prea incet. Nu stiu daca este de la caldura, de la plictiseala sau de la aliniera vreunei stele nefaste zodiei mele.
    Pana si muzica ce de obicei ma face sa simt ceva pare acum fada si plina de zgomote iritante. Aceleasi fete, aceeasi rutina, acelasi eu. Invidiez persoanele ce reusesc sa se reinventeze dupa o perioada. Mi se pare imposibil dar o solutie practica din apatie.
    Am terminat si ultima carte de citit, serialul la care ma uit s-a terminat si oamenii cu care vorbesc sunt de-a dreptul plictisitori. Daca intreaga lor viata se rezuma la munca si casa sunt de-a dreptul fericiti. Nu intreaba, nu mai gandesc si nu mai viseaza. Devin incet dar sigur roboti cu scopul de a face bani si de a se reproduce.Unde sunt zilele cand slujba cuiva putea sa fie descoperirea unei noi civilizatii sau traducerea unor dcrieri antice. Astazi stam in cubicule,prajim cartofi la Mc sau oferim asistenta la telefon
    Trist, este adevarat, dar mai trist pentru mine pentru ca imi dau seama ca ajung in situatia de a ajunge  un robot si nu fac nimic sa ma schimb.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine, bine...ai ceva de spus!