duminică, 26 iunie 2011

Citate ale oamenilor malefici

Am spus malefici pentru ca au modelat istoria prin razboi, genocid sau prin simpla lor vointa. O sa aveti ocazia sa intrati un pic in mintea acestor oameni si poate sa observati mentalitatea lor.

  • "Moartea este solutia tuturor problemelor. Niciun om-nicio problema."- Stalin
  • "Americanii sunt marele Satan, sarpele ranit"- Ayatollah Khomeini
  • "Sa citesti prea multe carti este daunator" - Mao Zedong
  • "Nu poti sa fugi mai repede decat un glont"- Idi Amin
  • "Vreau sa stiti ca tot ce am facut, am facut-o pentru tara mea" - Pol Pot
  • "Pastreaza-ti credinta in Dumnezeu, dar pastreaza-ti si praful de pusca uscat"- Oliver Cromwell
  • "Noi iubim moartea. America iubeste viata. Asta este diferenta intre noi" - Osama bin Laden
  • "Politica este razboi fara varsare de sange in timp ce razboiul este politica cu varsare de sange"- Mao Zedong
  • "Oamnii asupriti se pot elibera singuri doar prin lupta. Este un adevar simplu confirmat de istorie"-Kim Jong-il
  •  "Generalii cred ca razboiul ar trebui purtat ca un turneu din Evul Mediu. Nu am nevoie de cavaleri ci de revolutionari.- Adolf Hitler.
  • "Egalitatea nu inseamna nimic daca nu este aplicata de institutii."- Slobodan Milosevic
  • "Ca sa inchei totul, trebuie sa recunosc ca nu regret nimic."-Adolf Eichmann
  • "Nu trebuie sa ne temem ca vom fi judecati de istorie. Pana la urma cine isi aduce aminte de exterminarea armenilor?"-Adolf Hitler
  • "Ideile sunt mai puternice decat armele. Nu ne lasam dusmanii sa poarte arme asa ca de ce le-am da voie sa aiba idei?"- Stalin
  • "O moarte este o tragefie; un milion o simpa statistica"-Stalin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine, bine...ai ceva de spus!