miercuri, 6 aprilie 2011

Shower curtains

  Da, ati citit bine. Acest post se va ocupa exclusiv de perdelele pentru dus si nu glumesc. De multe ori nu ii dam importanta dar ia ganditi-va bine. Petrecem destul timp in baie, asa ca ar fi bine sa facem tot posibilul s-o infrumusetam. Unii au inceput deja. Enjoy!


Visul femeilor:

England Style

Pentru femeile mondene

Pentru vampiri sau fanii True Blood

Pentru fanii Psycho

 Pentru informaticieni


Pentru chimisti

Pentru englezi?

Pentru fanii Space Invaders


Pentru internauti


Habar n-am pentru cine

Pentru barbati:>

Tot pentru fanii Psycho sau Dexter

4 comentarii:

  1. Ei, da, ce sa zic? Sunt cool. Eu nu folosesc perdea de dus, dar poate c-ar fi interesant sa cumpar ceva ce mi-ar placea. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de misto sunt. Imi cam surade ideea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lilee si pe mine ma bate gandul:))

    RăspundețiȘtergere
  4. vai eu vreau una cu tabelul periodic! E super tare! ia sa le zic prietenilor, vine acusica ziua mea!
    SI restu sunt caragioase dar aia cu tabelul periodic e super!

    RăspundețiȘtergere

Bine, bine...ai ceva de spus!