marți, 26 aprilie 2011

After

  S-a dus fumul gratarelor, mirosul ametitor de cozonac iar ouale inrosite s-au terminat. Desi suntem in a 3 a zi de Paste, nu mai avem putere sa petrecem. Multi s-au intors la serviciu si incet-incet lumea isi reintra in ritmul normal. Nu mai asteptam nicio vacanta si avem o senzatie de lehamite de orice.
  Am mancat 50 de milioane de oua, 3 milioane de miei si 7,5 milioane de cozonaci si parca, parca ne-am saturat.Chiar daca este criza, ne-am straduit ca masa de Paste sa fie plina si poate am si exagerat un pic, pentru ca asa facem noi, romanii.
   Ne-am rugat,am luat lumina, ne-am distrat in 2 zile cat sa ne ajunga pana la Craciun. Unii au fost campioni la ciocnit ouale rosii, altii au fost campioni la baut. Fiecare la ce se pricepe.
   A mai trecut un Paste la fel ca cel de anii trecuti dar noi ne-am schimbat. Vedem mai mult, simtim mai intens si ne pasa mai putin.
   Acum asteptam Craciunul.

2 comentarii:

  1. daaaa....adica nu....intai vacantza de vara(e mai importanta) apoi Craciunul!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. :))vacanta de vara...inseamna ca esti la liceu.la mine nu cred ca o sa mai existe:))

    RăspundețiȘtergere

Bine, bine...ai ceva de spus!