sâmbătă, 5 martie 2011

Spring

  V-ati trezit vreodata si v-ati gandit: " Azi o sa fie o zi buna?" Asa mi-am inceput eu astazi ziua. Soarele era sus pe cer, pasarele ciripeau si nu aveam niciun motiv pentru care sa ma simt trist.
  Mi-am baut cafeaua, am citit ziarul si am plecat la o scurta plimbare. S-a dovedit a fi nu chiar asa de scurta, dar asta este un detaliu. M-am simtit atat de bine...de parca mi-am incarcat bateriile la propriu. Poate a fost din cauza companiei, a soarelui sau a iminentei primaveri. Nu stiu sigur ce a fost ,dar mi-a facut bine aerul curat si rece.
  Am citit si niste carti bune spre seara( spun carti caci sunt scurte) si am mai primit si cateva rezultate de la examenele de la facultate. Nu sunt asa cum speram eu, dar pana acum nicio restanta, deci nu pot sa ma plang.
  Ultimul plus pe ziua de astazi este ca inca nu s-a terminat...mai am o ora si plec. Cum a spus Horatius: Carpe Diem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine, bine...ai ceva de spus!