duminică, 23 ianuarie 2011

Tabiet

 "Afara ninge linistit si in casa arde focul". Versurile din cantecul lui Hrusca mi se par atat de potrivite pentru ziua aceasta. Este atat de frumos afara incat am impresia ca vin iarasi Sarbatorile. Sa nu mai spun ca este duminica si este cam singura zi in care am timp pentru unele dintre tabieturile mele linistitoare. Atunci cand totul se misca prea repede in jurul meu sau pur si simplu am nevoie de repaos, imi place sa beau o cana de cafea si sa citesc ziarul sau o carte.
  Stiu ca pare banal, dar este o activitate extraordinara pentru linistirea nervilor mei. Daca am parte si de o ninsoare feerica sau de un soare placut parca primesc un bonus. Daca as fii milionar probabil as face acelasi lucru , dar pe o insula exotica si in loc de cafea as avea un cocktail. 
  Pana una alta, ma multumesc si cu ninsoarea noastra neaosa sa-mi incarce bateriile. Sa aveti o zi frumoasa!

P.S. Care sunt tabieturile voastre?

Un comentariu:

Bine, bine...ai ceva de spus!