joi, 13 ianuarie 2011

Bad day

  Am zile in care ma simt extraordinar si nu m-ar putea scoate din acea stare nimeni. Si cand zic nimeni chiar spun adevarul. Din nefericire am si zile in care ma simt de parca ar veni sfarsitul lumii. Ma simt atat de"plouat" incat mi-e lehamite de mine si tot ce este in jurul meu. Ce ma enerveaza si mai rau sunt prietenii care incearca sa ma inveseleasca, de parca mai sunt un copil mic ce rade cand ii arati degetul.
  De ce am starile astea si cand imi vin imi este un mister total pentru mine. Poate depinde pe ce parte a patului ma trezesc, alinierea stelelor sau ce am mancat cu o seara inainte.Cert este ca in astfel de zile pot sa fiu , cum mi s-a spus, ironic, acid si chiar rautacios. Mie unul mi se pare ca asa sunt de obicei dar se pare ca in zilele negre reusesc sa fac oamenii sa se simta prost...sau prosti:D
  Acum eu ce sa le fac daca imi dau motive? Daca vad un om prost ce isi etaleaza calitatile fara nicio rusine, eu de ce nu as avea voie sa ii spun ca este prost?  Personal, daca spun o prostie, mi-o asum ,mi se pare normal. Cate bobarnace nu mi-am luat si eu  cand am dat cu bata in balta. Am inghitit in sec si am bagat la  cap sa nu mai fac aceeasi prostie iarasi. Astept la fel si de la oamenii din jurul meu.
   Astazi am o zi proasta in cazul in care nu v-ati dat seama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine, bine...ai ceva de spus!