miercuri, 7 aprilie 2010

De ce nu?

  Ii ofer o provocare anonimului sau anonimilor care imi lasa foarte curajos mesaje. Sa-si faca un blog sau un site sau ce-o vrea ca sa putem si noi sa ne dam cu parerea. Daca pretuiesc un lucru ..este sinceritatea. Dar nu asa indirecta.
   Daca nu scriu bine si ma cunosti personal , poti sa imi spui la telefon, pe mess sau sa se te semnezi cand lasi un comentariu. Daca pur si simplu ai intrat din greseala pe blogul meu si nu ti-a placut lasi un comm logic si nu mai repeti greseala de a intra pe blogul meu. Nu ma deranjeaza comentariile fie ele si negative, caci nu o sa ma opreasca din scris, stati linistiti.
   Pana acum am fost destul de binevoitor sa accept comentariile inepte pe blogul meu, dar de azi doar oamenii care au macar un pic de decenta si curaj sa spuna deschis ceea ce cred vor avea comentariile acceptate. Pentru ca nu accept sfaturi de la anonimi.
   Va doresc o zi buna!

3 comentarii:

  1. Apreciez sinceritatea şi curajul tău... Ai câteva postări foarte interesante şi voi urmări în continuare blogul tău. Nu merită să renunţi din cauza unor anonimi care nu ştiu ce caută pe aici...
    Te invit să-mi citeşti blogul http://gily94.blogspot.com şi îţi urez succes în continuare

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc! si urmaresc deja blogul tau:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-am trecut blogul tau in blogroll-ul meu... Ai putea sa adaugi si blogul meu la blogroll-ul tau cu numele de Gily's Memories?
    link-ul este http://gily94.blogspot.com

    Astept confirmarea ;)

    RăspundețiȘtergere

Bine, bine...ai ceva de spus!