marți, 23 martie 2010

Sondaj

  Am incheiat un nou sondaj. Intrebarea era "Cat de des va duceti la cinema?" Rezultatul? Destul de des.Ceea ce este un lucru imbucurator caci asa mai socializam si noi, mai respiram linistititi.Cat despre cei care care stati acasa si furati filme de pe oDC va spun doar ca e naspa sa vezi un film acasa. Isi pierde din farmec si nu o sa ai mereu prieteni langa tine sa se uite la film. Ca sa nu mai zic de faptul ca de multe ori sariti peste scene geniale doar pentru ca puteti da fast-forward.
  O sa o las mai moale cu sondajele pentru ca nu mai am inspiratie. Daca aveti idei lasati comentariu!

2 comentarii:

  1. Sa nu spui acum ca tu nu descarci filme :P Bine, adevarul e ca la cinema e mult mai frumos sa vizionezi un film. Stiu ca am facut si eu prostia sa astept un film si sa-l vad la pc si mi-a parut rau. Asa ca, domnilor din mall-uri, reduceti pretul si venim cu placere :D

    RăspundețiȘtergere
  2. La noi in oras nu mai functioneaza niciun cinema. Desi cu siguranta as fi pus deoparte 10 lei pt un film. Este incomparabil un film la cinema fata de unul vazut acasa la calculator.

    RăspundețiȘtergere

Bine, bine...ai ceva de spus!