sâmbătă, 27 martie 2010

1000

  Am inceput sa scriu pe blog pentru ca sincer nu aveam cu cine sa vorbesc. Si cum eu am obiceiul sa vorbesc singur, am zis sa o fac cu un folos. Al doilea motiv a fost exersarea pentru viitoarea cariera de jurnalist, dar stilul rigid nu mi-a placut si m-am gandit ca o sa am destul timp sa scriu asa....sper.
  Asa ca astazi 27 martie am ajuns la 1000 de vizite,peste 2000 de pageviews si peste 45 de orase,din tara sau din afara. Poate pare putin pentru unii, dar nu scriu decat de 3 luni si doar despre ce imi trece prin cap. Am primit reactii pozitive de la unii vizitatori, dar am primit si reactii virulente de la altii. Nu m-am suparat, dovada fiind comentariile publicate indiferent de opinie.
  O sa para ca primesc  Oscarul dar chiar vreau sa multumesc celor care intra constant pe acest blog, dar si celor care intra accidental...ceva tot i-a adus aici. De asemenea respect celor care si-au spus parerea lor,buna sau rea, in comentarii si care m-au facut sa gandesc mai mult.
  O zi la fel de buna ca a mea!

4 comentarii:

  1. Scrie, scrie mult. eu intru in fiecare zi. Ai subiecte interesante. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Se poate spune ca din acelasi motiv am inceput si eu sa scriu... Doar ca eu nu atrag asa mult publicul prin cuvintele mele, dar se explica prin cariera pe care vrei sa o alegi. Ai mai multe subiecte de discutie, eu nu sunt chiar asa sociabila :) As fi recunoscatoare daca mi-ai da cate sfaturi :)
    Oricum, Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi, dar postul acesta banuiesc ca a fost scris cu o emotie imensa. Emotie provocata de faptul ca contezi, ca esti luat in seama. Adica nu vreau sa zic nimic despre tine pentru ca nu te cunosc, dar eu asta as simti :D

    RăspundețiȘtergere

Bine, bine...ai ceva de spus!