duminică, 24 ianuarie 2010

Snow

Trebuie sa marturisesc ca nu m-am distrat asa bine de mult timp.Va vine sa credeti sau nu m-am dat cu sania:)) Dupa ce am fost la film, unde am vazut "Did you hear about the Morgans", care este destul de bun,am fost in parc.In Parcul Carol mai precis, unde toata lumea se dadea ori cu punga ori cu sania.Am avut noroc ca erau deja cativa prieteni de-ai mei acolo (au stat toata ziua in frig) si am putut sa ma dau cu sania. Intotdeauna e bine cand iti aduci aminte de copilarie, desi nu am terminat-o demult:)
A fost frumos, mai ales ca am avut prin preaja numai oameni care stiu sa se bucure de toate lucrurile mici.
Concluzia: vin fiert, sanie, prieteni=distractie.
PS: O sa incep sa invat pentru examene,deci no fun:( Va zic bafta de acum celor care sunteti agitati:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine, bine...ai ceva de spus!