luni, 18 ianuarie 2010

Iarna


Tocmai incepusem sa vad ghiocei de vanzare la orice colt si sa sper la o primavara timpurie, cand dezastru: ninge. Eu unul nu prea suport iarna, poate pentru ca sunt nascut intr-o zi de iunie, nu stiu. Nu imi place sa stau atat de imbracat incat sa nu pot sa ma misc cum trebuie( asta cred k e o trauma de cand ma imbracau prea mult cand eram mic:D ).
Imi place e adevarat prima ninsoare, pentru ca ma aduce in spiritul sarbatorilor, sau fotbalul in zapada dar in rest mai nimic.
Sa nu mai vorbesc de faptul ca imediat ce da o fulguiala traficul in comun este dat peste cap: Asta este, n-am masina sau permis sufar:(
Concluzia: o sa pretind ca este primavara si o sa ma uit la ghioceii pe care i-am cules din curte cum se vestejesc :-<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine, bine...ai ceva de spus!