vineri, 15 ianuarie 2010

Cam naspa dar nu...

De la ora 10 pana la vreo 2 asa, profa mea de engleza a tinut cam 200 de oameni in picioare pentru un rahat de examen. Dupa ce ne-a amenintat ca nu intram in examen fara manual,bineinteles al ei, ne-a mai cerut si un portofoliu:cv european,scrisoare de intentie,de ce vrem sa fim jurnalisti si nu mai stiu ce.
Ca la examinare sa nu se uite nici pe manual nici pe portofoliu ci sa ne puna intrebari stupide gen:de ce ai ales sa fii jurnalist? Cum ai descrie familia ta? Ce meserii cunosti?
Eram:|..asta e macar am luat 10:)) ca sa nu mai zic ca in loc sa dau examenul la avansati am intrat la incepatori.S-a prins profa ca nu sunt la incepatori si mi-a zis ca semstrul urmator o sa fiu la mediu=))
Eh macar am trecut de primul.Mai am 5:-s

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine, bine...ai ceva de spus!