sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Am uitat

Cat timp am fost la liceu asteptam mereu sfarsitul de saptamana.Era scaparea de rutina, era timpul scurt in care trebuia sa te distrezi sau sa stai sa lenevesti. Se aduna gasca si stateam pana tarziu la o bere sau la un pahar de vorba daca erau fete:) Acum parca e o zi ca oricare alta.Gasca se aduna din ce in ce mai greu.Deh am crescut, la fel si orgoliile. Nu mai stam cu oricine ca avem o reputatie de pastrat. Dam scuza cu "am treaba frate" si am scapat, desi stim si noi si ceilalti ca nu avem nimic de facut. Cateodata,mai ales cand avem nevoie, ne purtam ca si cum nimic nu s-a schimbat. Asta pana cand rezolvam problema.
Am uitat cine a fost acolo cand ne-am luat prima bataie, am uitat cu cine imparteam pana si ultimul ban din buzunar, am uitat cu cine ajungeam acasa cand eram prea beti, am uitat cum jucam fotbal in plina iarna pana cadeam in zapada,am uitat de petrecerile cand plecau parintii unuia .Am uitat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine, bine...ai ceva de spus!