sâmbătă, 2 ianuarie 2010

After party

Intotdeauna dupa o petrecere am o senzatie de ...a fost bine n-a fost bine.Niciodata nu pot sa ma decid:))Mai mereu gasesc pe cineva care imi taie cheful;ba cineva care sta lipit de scaun indiferent de muzica, sau cineva care are intotdeauna ceva de comentat.Eh la petrecerea de Anul Nou am decis sa ma distrez indiferent de starea unuia sau altuia.Si ce bine a fost!:D M-a durut drept in...cot;)) de starea unui sau altuia si m-am distrat pana dimineatza.Partea buna a fost ca am avut si ceva prieteni vechi cu care pot sa ma desfasor si care imi tin isonul indiferent de starea mea(nu ca as fii fost in vreo stare:-" ).
Stiu ca nu e bine sa spui ce dorinta ti-ai pus dar sper sa mi se implineasca oricum...sa am parte de prieteni cum am avut pana acum si ca cineva de Sus sa aiba grija de ei si de mine!


Vescan - Voi fi acolo feat Clik
Asculta mai multe audio Diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine, bine...ai ceva de spus!